Thursday, September 1, 2011

Gossip: Zarina Anjoulie Lepas Geram Kepada Kekasih Melalui Twitter?


Menjelang Aidilfitri esok, bahan gossip berkurangan maka apa sahaja boleh kami jadikan modal di’sini — termasuk Twitter.
Dan ketika bosan melayan Twitter para selebriti Malaysia, tiba tiba Zarina Anjoulie masuk timelinedengan ayat ayat menarik.
Kami pun yang sememangnya manusia jenis serkap jarang mula membuat spekulasi tentang siapa yang beliau maksudkan dalam ayat ayat beliau.
Walaupun ada peminat bertanya kepada Zarina Anjoulie kepada siapakah beliau menujukan tweet tersebut, selebriti entah apa cerita ini mengatakan ia’nya tidak di’tujukan kepada sesiapa.
Kami sempat merakamkan dua tweet beliau yang agak menarik buat kami & Zarina Anjoulie juga ada mengatakan yang berkahwin ketika ini tidak ada dalam senarai hidup beliau. 
Dan, ada juga dua tiga ayat yang merujuk kepada situasi seakan akan beliau sedang bermusuhan dengan gadis lain merebut seorang lelaki. Adakah tweet ini semua di’tujukan untuk tunang beliau sekarang? Hmm.
Dan yang paling penting, why the fuck do we still write about this girl? Selamat hari raya Aidilfitri Zarina Anjoulie, maaf zahir & batin
gambau2 lama si artis suam2 kuku jari nih! huhu

ManaKedai.com - aku memang tak minat pon pada si minah nih..lakonanannya mcm drama sek menengah ajer lah! gituh..gituh jer..! huhu.. kontrobersi jer gempak!
@rotikaya.com

No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...